‘En la era de las APPs, lo importante siguen siendo las ideas y las estrategias de ciudad’, dice Lores en el MobLab de Oporto

‘Grazas polo seu exemplo, porque aquí estúdase moito e decídese pouco’. Esta foi a frase que serviu a un aisistente para mostrar o seu agradecemento ao alcalde Miguel Anxo Fernández Lores polo exemplo que está a dar Pontevedra para outros municipios acometendo os importantes avances en mobilidade que a convertiron nun exemplo cada vez máis demandado. O alcalde participou no MobLab do Porto, unha das citas sobre mobilidade máis importantes de Portugal, un grupo de discusión no que toman parte urbanistas, enxeñeiros, arquitectos e deseñadores de todo o país. Lores…

Ver+

El MobLab de Oporto estudia la reducción de coches de Pontevedra

El alcalde participa mañana miércoles en el MobLab, el más importante congreso de movilidad de Portugal, que tendrá lugar en la ciudad de Oporto, que dicurrirá bajo el eslógan “Diálogo entre tecnología, integración y autonomía”. Lores participará en la mesa redonda titulada “ Porporcionar experiencias y centrar la movilidad en el utilizador”, moderada por el editor de la revista profesional “ Logística & Transportes”, la publicación de referencia en el sector en Portugal. Con él tomarán parte el especialista en movilidad Luis Reis, y el vereador Adriano Sousa, de Vila…

Ver+